Izlet animatorjev SMC na Poljsko

27.09.2014

Letos smo se animatorji odpravili na potovanje po Poljski. Pot smo začeli že v ponedeljek 18.8. ob 3:00 zjutraj. Peljali smo se po Avstriji, mimo Dunaja, in prispeli na Češko. Ogledali smo si staro mestno jedro mesta Brno in njihov SMC. Proti večeru pa smo se odpravili proti našemu cilju – Krakow.

Naslednji dan smo začeli s sveto mašo v kapeli Božjega usmiljenja (na grobu sv. Favstine Kovalske). Popoldne smo spoznavali mesto Krakow. Zvečer smo imeli spoznavni večer, kjer smo sklenili nova prijateljstva.

Ko smo se vsi utrujeni končno zbudili, smo se odpravili proti Auschwitzu. Nekateri smo se veselili, drugi pa ne ravno najbolj. Po končanem ogledu smo obiskali še Wadowice (rojstno župnijo Janeza Pavla II.). Res da smo bili že utrujeni, a imeli smo dovolj energije za ogled svetovno znanega rudnika soli – Wieliczka.

No, pa smo že pri zadnjem dnevu našega potovanja. Hoteli smo obiskati grad Pieskova Skala, a je bil zaprt zaradi prenovitve, zato smo se odpeljali do pustinje Bledovske (največje puščave v srednji Evropi), ki nas zaradi slabega vremena ni ravno najbolj spominjala na puščavo. Po večurni vožnji smo prispeli v Czestochowo (največja Marijina božja pot v vzhodni Evropi), kjer smo imeli sveto mašo. Zvečer smo imeli še večerni ogled mesta, kjer smo videli veliko zanimivih stvari.

V petek pa smo se odpravili nazaj proti domu. Čakala nas je dolga vožnja čez Slovaško in Avstrijo. Vem, da nam bo to potovanje za vedno ostalo globoko v spominu in nam je pomagalo zgraditi nova trdna prijateljstva.